Sunday!

Tjoohoo!
Söndag och de har väl varit en rätt okej dag... vakna sent men tog mig iväg till gymmet för lite träning. Kom hem och åt mammas hemmagjorda pizza och åkte sen över till Mallan för o dricka te o snacka skit =) Mycke trevligt.
Under tiden ja va där hade ja även tvätt i maskinen som ja nu hängt upp medan ja nu sitter o färgar ögonbrynen haha =)
Samma sak varje gång jag väl är hos mamma och pappa... mans ka hinna med tusen saker som man annars inte gjort under veckan. Blir lätt så när man har prylar på olika håll...

Här nedan ser ni min nya tatuering som tillkommit och lovar att nästa gång jag tatuerar mig blir de definitivt nåt störra... har nu 4 små saker och så kan man inte hålla på :) haha



Men nu ska ja tvätta bort färgen och sen lägga mig för att läsa.

//Zaanie



Kommentarer
katti

är det här man hittar dig!!! hihihi

2009-11-02 @ 10:09:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0