oj oj oj

Va tiden går nu är det ÄNTLIGEn freda och dax för lite ledighet igen...
Veckan har varit lite upp o ner ja har mest känt mig som en svullen ballong o mkt pga medicinen ja tuggat men avbröt de nu då ja inte mår bra på den...
Hur som idag blev de en myskväll hemma med pappa... kom hem och så gled ja iväg med bilen o poppa musik till kina restaurangen och handlade mat till oss som vi både åt så vi dog av men sjukt gott! och nu har vi kollat idol faktiskt ska snart ner till tv:n igen och se slutet om vem som åker ut... hmm??
Hunnit färga håret o fixa naglarna också haha slängt in tvätt.. hmm ja en hel del..innan ja somnar ska ja nog lägga mig o läsa faktiskt för såg att min hälso tidning kommit.

Fick en premunation på den av mami när ja hade namnsdag och mkt bra och inspererande tidning.
Har vart ganska dålig senaste tiden på o äta rätt o va de e så kanske dax o börja igen men har mina perioder..=)

Imorn kommer de bli såå kul laserdoooom o ölande... ska bli riktigt trevligt o innan dess ska ja ha världens sovmorron =)

Men men nu ska ja gå ner till pappa igen!

//Zanieee


Kommentarer
naty

yes!! today blire fett me ölande girl!!...skjuta sönder våra män o vinna!!...=)....längtar ses snart! kram naty

2009-11-21 @ 14:22:56
URL: http://natyareyuna.blogg.se/
asam

2009-11-22 @ 00:13:49
asam

Hej Piffi,



jaså du kunde inte hålla dig längre utan det blev nagelfix ialla fall? Laserdom nu blir jag avis är så kul att stressa upp sig lite ;)



kramis åsa

2009-11-22 @ 00:15:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0