En dag på hemmaplan...

Inget intressant förutom magkram och en mysig katt som legat på min mage hela dagen medan jag pimplat te och kollat film...Sånna stunder hon uppskattas...inte när hon vägrar förstå att hon egentligen inte får va i mitt rum pga min allergiska pojkvän som hon tyr sig lite extra till men idag såå love her..:)

Annars har de inte hänt något spännande...va på Hotellvisning igår och de va super trevligt med rundtur mat + dryck med underhållning med 2 av mina kollegor. Sådana tillställningar gillar vi..! brukar oftast inte slå fel men tråkigt nog vann ingen av oss övernattning där..hade inte suttit fel =D

Måste få nån mat i magen nu...

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0