Shopping ;)

Damn how i love it!... igår va inte min dag men idag så hade jag mer flyt på shoppingfronten. Fick med mig hem smink från I.d som ja äntligen ska testa, ibland måste man våga testa något nytt och jag hoppas jag inte skall bli besviken. Linnen från Monki och ett simpelt från Gina. Sedan blev det ett par svarta nya byxor samt örhängen i form av peace märken. Mycket nöjd med mina köp måste ja säga. Var tvungen att handla nåt klädesplagg då mina kläder e uppdelade på olika håll så som i min lägenhet och här hos mamma och pappa där jag nu befinner mig.

Idag har jag bestämt mig för att de blir sista dagen på arbetet imorn, känns skit trist och kommer sakna alla härliga människor nåt enormt men ska försöka träffa de med jämna mellanrum. Avslutar mitt arbete där genom att springa vårruset med några, helt galet men så får det bli haha ska springa som en galen reklampelare för företaget då de tryckt upp tshirtar som är långa vägar ifrån diskreta. Efter blir de picknick och vin kanske?...Ska bli skönt att slippa gå upp dagen efter.

Idag fick jag de efterlängtade mailet om kravprofil för ett jobb ja ska söka. Tror de kan passa mig. Dock väldigt seriöst men de kan jag väl också vara haha..ibland iaf :)

Nu ska ja styra lunch till imorn sen blire sleeping beauty...

Hugs!!//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0