vilken dag va...

Veckan rullar på och imorn är det onsdag redan.. ska dock jobba hela helgen så blir inte mycket till ledighet. Visserligen bara 3 tim per dag på helgen men ändå man kan inte riktigt koppla av iaf...

Idag har väl varit en någerlunda bra dag med lagom mkt problemlösningar på jobbet, somliga roligare än andra om man får säga så :) Sen efter jobbet gled jag till gymmet för o röra lite på hullet vilket var superskönt.
Min plan nu e att lägga mig o läsa för att slappna av...tror ni ja lyckas? vi får la see...

Imorn får ja sällskap vilket ska bli UNDERBART! Sara kommer över och ska sysselsätta mig ;o)

Men men Godnatt gott folk....o alla mina pinglor!

//Zanie


Kommentarer
Anonym

Nu e jag här sweetheart!

2009-03-11 @ 20:42:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0