Världens bästa Mami!

 Kom nyss hem från min käre vän Em. Blev till att ta ig dit efter en middag och övningskörning med mami. Hon hade en liten överasskning till mig. Helt lovely. Tofflor som går att värma så de blir Cozy om fötterna! LOVE!!

Blev en trevlig kväll hos Em med mycke prat o skratt efter att ha sett rosing haha man dör ju bara! men men så kan det gå. Idag har de vart en riktig skitdag, pga ja vakna med huvudvärk,ja missa bussen imorse,tappade båda mina örhängen som ja köpte i Berlin,vann inga biljetter till Istanbul som lottades ut på jobbet och jaaa ni fattar. Buhu! Meeen ja körde iaf inte in i ett träd! Jag är grym på o starta i uppförsbacke muahaha!

Nu ere dax o få lite sömn så ja e pigg nog för min comeback på gymmet imorn efter att ha slappat i lite mer än 2 veckor pga sjukdom hit o dit. Nu jävlar!
Sov gott säger jag!!
//Z




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0