Inget fan av de direkt..

Hemkommen efter en lång arbetsdag och dag i huvudtaget.
Fick med mig en kollega till thaistället till lunch och tur va de väl att on var med annars hade jag gått vilse. Mitt lokalsinne e ruggigt dåligt fick man bevis på nu haha!

Sen blev de en tur på stan efter, dock ingen shopping utan nånting helt annat.. Inga ord men får väl sluta ta 2 steg bak och 10 steg fram som en kär vän sa till mig. Kanske dax och lyssna på de dear Zanie. Lättare sagt än gjort dock.

Imorn blir de övningsköra efter jobbet med mami... ett tag iaf sa vi för båda kommer va trötta. Sen hoppas ja på att få träffa min vän Em och få le lite!

Tough life, but life goes on...

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0