Halkbanaaa

Igår va
de då halkbanan jag gjorde som ja varit så "hemlig" med... klara den galant och de va en som inte kom så fick sitta själv i bilen... haha rätt kul.. ovant o köra heelt själv bara...Testa på o hänga upp o ner i en bil med de va lite creepy.. men förhoppningsvis ska man väl slippa va med om nåt sånt =)....

Efter den blev de hem för o hinna duscha o packa ihop sakerna sen kom mina kära vänner Em och Mallan och hämta mig för att ta oss till Em och fixa sig samt äta ihop.. Mycket trevligt... Sara kom med så de va livat=D

Vi drog oss mot kära MP hahahaha för o se en bekants spelning och tummen upp för de måste ja säga... Sen blev de alla vi partymyror på dansgolvet fyy va kul de va!... Sedan styrde vi upp efterfest hos mig vilket också var väldigt trevligt... Tills en av grabbarna fick för sig att hänga från balkongen helt sjukt läskigt men resterande lyckades få upp han.. annars hade de varit en bit att ramla och han hade nog inte mått så bra idag då..

Är sjukt sliten så vet inte hur ja ska orka kvällen men vi får se... ska snart mot stan för o fixa mina beautiful nails =D

Later!!

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0