Bihålsinflamation..

Ja men då hade Zandra de då... Tänk att jag betalade 140:- för att komma in o sätta mig och han öppna munnen på mig och bad mig att luta huvudet neråt så frågar han hur de känns?

Jag svarar de känns tungt i huvudet. Hans svar var att de går över av sig själv men att ja skulle få en nässpray med kortison i och vad de nu var som var just mot bihålsinflamationen.... 2 min var jag inne där för att få reda på nåt de redan talat om via telefonen?
I tell u om han går på timlön måste han tjäna bra haha!

Blev en tur mot centrum efter de för att hämta ut nässprayen (dyraste nässpray ja haft 163 spänn) och även passa på att handla hem lite mat och sen kuunde ja inte låta bli att gå in i väskbutiken över när ja såg denna i skyltfönstret. Se bild nedan ;) och även ett halsband.
Ingen playboy kanon utan de är en hand, Peace maaan.

  



Nåt måste man ju göra för o förgylla min nuu tråkiga vardag och vad är inte bättre då än med nya grejer?

Nu måste ja laga nån mat...

//Z


Kommentarer
anna henriksen

Gumman!

Det är som det är.

Vila och bli frisk, så ses vi snart i gänget igen.

Det är en kanon nässpray jag har själv testat.



Kram AnnaH

2009-03-26 @ 18:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0