Wohoo!

Då vakna man inte av väckarklockan imorse utan vakna en timma senare. Har nu hunnit återhämta mig från igår iaf. Hade otroligt kul och trevligt. Mötte först mamma och hennes kollega på tåget sen åkte vi in och åt mat tillsammans med hennes son o hans kompis. Vi var verkligen ute i god tid kan man säga haha insläppet till Norra brunn var halv 7 och vi va där lite innan meeen de började inte uppträda förrän 9 så vi hann med ett par glas innan de.

Vi skratta o skratta hahahaha otroligt kul! Måste vi göra om fler gånger kom vi överens om =)

Nu ska ja ta mig i kragen och gå ner till löpbandet och sen köra lite styrka för mina mesiga armar haha efter de ska ja nog tillbringa en liten stund i solariet så man ser lite sommarfräsch ut ikväll när ja ska på Grillparty hos min gamla VD med alla från mitt gamla jobb.

Saknar mina kollegor, känns mer som ja har semester nu men som sagt så är inte fallet.
Vill tillbaka till min plats brevid mina pärlor!! Assaaaam,Mallaaan, Annaa,Appinaaa o alla andra härliga.
Får krama några av de ikväll!

Men nu är de på med löparskorna så kör vi!

//Z


Kommentarer
Söderlund

Ja men precis.

Mår du bättre nu då ? :)



Tack så jättemycket!

Någonting speciellt du tycker om?

Tänkte så att man kan bygga vidare på det liksom :)

2009-06-03 @ 15:08:09
URL: http://robinsoderlund.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0