Utråkad..

Stört utråkad nu...försöker komma på va en låt heter så ja kan ladda ner den men ja har tappat melodin i huvudet nu så sitter o lyssnar på 107,5 i hopp om att den ska komma så ja kan få hem den låten..Blir galen men men...

A försökte få mig o komma till hans jobb nu för att vi sen ska ut o äta men i do not have any shoees here...går ja ut med mina sandaler i de här skitregnet kommer de bara va o kasta de sen.. så de sög.
Fy va utråkad ja e... men ska leta vidare efter låten så säger ja till om ja hittar den haha..=D
Super o träna till!

//Z


Kommentarer
asam

hittar inte igen din mailadress...

Hejsan Svejsan,

Helgen har vi firat med god mat och massa gott att dricka. Vår kära vän som suttit häktad blev en fri fågel i torsdags så då var det tur på stan hela da´n. Vi var ner och kollade in båtarna vid stattsgården och sen blev det en och annan öl hihih.



Vi har fått äran att ärva Jonas fars bil, gubbkörd men då läkaren tvingade honom att ta körlektioner + göra en ny uppkörning om han skulle fortsätta köra bil....Idag har vi varit och skaffat lite små grepp för att pimpa bilen till icke gubb häng, blev tuffa framsätes överdrag och lite lukta gott. En början huva det finns massor man kan göra för att komma bort från gubbköret.



Selma har njutit massor nu när man har tid att vara hemma, trist att man inte tycker att det är fullt lika kul.



Var på gymmet med Frida i onsdags det var inte i förgår jag var där senast men har hållt mig lite i farten ialla fall.



Sim sala bim dags att knö iväg detta mail. Jag har just införskaffat ny platt skärm till pc´n ååååååå så skönt att slippa tjock burken vi haft i en härans massa år- fast vi har ju mest kört datorn via TV så det har ju varit mega bilden istället.



kramar Åsa

2009-06-21 @ 18:49:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0