Tripp till Skansen

Helt slut efter verkligen en heldag på skansen ihop med mormor moster och mina två urgulliga kusiner. Fullt ös hela tiden så ja däcka i bilen hem medan Emil satt o petade på mig under hela bilfärden hem hahaha... Tog lite bilder som ja tänkt få in här sen :)

Nu har ja fått i mig lite midda och även skickat iväg en beställning på min röda adidaströja =D äntligen ska den bli min.
Fick även hem kläder som jag beställt idag med och de var fina prylar spec jackan..kanske visar sen får se vad som hinns med men kul är det!


Var på jobbet en sväng igår och de kändes bra sen blev de en promenad till Eken med kollegan Malin som nyss kommit hem från NYC och hade köpt ett litet kit från Victoria Secret till mig med duschcreme,bodylotion,läppglans och ett par trosor...hot hot hot =D Vi hade de super trevligt med mat och dryck! Även jessie var med så de va kanon.

Sen va de lägenhetsvisning med A för att sedan åka hem och var social ett litet tag hos han innan jag somnade..ska in i duschen nu sen blir de en tripp dit ikväll med..

Nuu måste ja sluta här...ha en trevlig kväll!

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0