Tillbaka...

Så då satt man vid en data igen då efter denna helg... Haft sjukt kul samtidigt som andra saker vart upp o ner men nu hoppas jag att de inte blir nån mer skit, tålamodet för de rinner iväg. Ett tag framöver får de nog bli nyktert för mig iaf..

Men men nya tag, hållt på o packat hela morgonen nu sen A gled iväg till jobbet...så snart är de tomt i skåpen likadant alla kläder är nu väck från alla byrålåder..Tar aldrig slut känns de som. Ska hem till mami o pappa sen för att träna lite.

Nu har ja inte tid o sitta här längre...

Tjoo//Zanie


Kommentarer
asam

Oj Oj vilken slitig vardag du skaffat dig. Själv har jag varit hos min egen Mami och hjälpt henne röjja lite gammalt som lagts på hög..



Efter att slitit hårt och varit en toppen dotter åkte jag hem till Solna igen i söndagskväll. Igår var det heldag med en av mina bästisar och hennes lilla tjej på 8 månader. Vi körde Piffing á la Zandra hihi nä men var och permanenta ögonfransar lite färg mm. Känns alltid lite roligare när man ändå har så mycket tid att slå dank.



Jag har skickat iväg lite ansökningar en del där det varit tjänst utlyst och en del på ren chansning ... har fått svar från hälften.. Hörde att vi saknades på MrJ. Klart eliten som plöjde bra med mail och telefon ger tomrum och merjobb.



saknar dig och gänget



kramar



Asam ;)

2009-06-17 @ 00:01:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0