Parapaapa papaaa pa paa

Hemma efter en tur på stan med att göra ett försök att säga hej till R innan han reser bort men han var inte på plats så kollade lite i affärer som tidsfördriv innan ja skulle iväg och fixa naglarna..=) Så nu sitter ja här med nya fina naglar och ska äta en Canneloni låda eftersom de inte finns nåt i matväg här hemma köpte ja med mig på vägen..

Sjukt seg idag så de blir en lugn eftermidda här framöver för mig.
Imorn är det Midsommar och den skulle jag egentligen spenderat ute på landet med mina små kusiner och mostrar o mormor och hela de packet men eftersom ja måste flytta möbler på lörda blir ja hemma hos mamma och pappa istället med grillning där tillsammans med A. Blir nog mys det med =)

När ja var klar i salongen hände det en sjuk grej. En gubbe som skrek åt mig och fråga om jag hade en hitler F****????!!! sen att jag var spröd och att han skulle ta mig till psyket och hmm hmm går inte in på detaljer men svin vidrig var han iaf så ja skrek hållkäften och gick vidare...borde sånna få gå lösa på stan?? inte enligt mig..

Men men nu ska ja roa mig vidare här...
Sooo long...//Z


Kommentarer
asam

*Jöses det var inte lätt först blev man glad att se att Piffi hade nya fina naglar igen. Sen slängs man ner i avgrunden då det är en knäpp gubbe som öppnar mun. Fy han ville kanske ha hjälp att hitta hem till psyket?

Kramis åsa ;)

2009-06-21 @ 18:44:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0