Nyvaken?

Rätt så nyvaken och sliten känner jag mig, undrar om mallan kom upp till jobbet? haha...Blev ett par glas vin på Gröna lund och sen promenerade vi sjungandes och då hamnade vi högt uppe på Sky bar till slut med en varsin drink i handen.
Klockan blev efter 00.00 och då tyckte vi de var på tiden att börja röra oss hemåt...
Jag fick åka hem och blev mer lr mindre kallad dumhuvud (inte av mallan då såklart) men rätt segt o få den kommentaren slängd mot en.. suck.

Nu sitter man här med en kopp kaffe för att försöka vakna till och jag kan inte riktigt bestämma mig för om ja ska träna eller inte...ska slå en signal till mami först och se hur dagen blir planerad för vi ska flytta över lite saker hit idag.

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0