Lagom stel..

Rätt pigg idag... sovit gott inatt och vaknade strax innan 10 imorse. Vi styrde upp oss själva och traska upp till centrum för att äta frukost..Satt där ett tag men skiljdes sen åt då han skulle till jobbet och jag hem till mamma och pappa och sola och träna.
Sagt o gjort precis tränat klart, kändes skönt med tanke på att jag kände mig som en boll igår. Men nuså =)...
Ska in i duschen och sen ska ja träffa Em lite senare över lite te eller vatten? beroende på om värmen ligger kvar eller inte... =P

Imorn är det Norra Brunn som gäller så ja får skratta av mig lite tillsammans med mamma och min "extra mamma" från ett tidigare jobb sen hennes son och tjej. Ska bli kul!

Men nu vill ja duscha...

Tjooo!!
/Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0