Kramp..

Har lite lätt kramp i min mage efter träningen och sen mitt försök i att göra en omelett.. hahaha den blev som ett skämt.
Inte alls lika jämn o fin som den Tess gjorde åt mig igår..=/ men men bättre lycka nästa gång i guess..
Sitter nu med en kopp kaffe och har precis duschat efter både träning och solning.

Ska väl börja styra upp mig själv snart innan man ska till "gamla" jobbet och mingla lite ikväll..
Har även vart i kontakt med min gamla chef för att se om de möjligtvis finns nå ledigt sommarjobb åt mig och han återkommer imorn så man får väl se..kan va bra o ha nåt sålänge bara tills man nu hittar nåt annat kul jobb..=)
Pratat med hyresvärden idag med och den 23:e Juni nu redan är det besiktning utav min lägenhet...=/ då blir det bye bye till den och hem till mami och papi under en period.. Känns lite si sådär..

Men men nu ska ja få på mig lite kläder och ta tag i mig själv :)

Later gott folk
//Z


Kommentarer
asam

Hej



blev det sent igår eller höll ni bara runt hörnet??



Som du sett blir det inte av ikväll, trist att Amina blev sjuk. hon vet ju inte att det var 8 som skulle ses hihihiih.



Försökte få ur dem vad det slängt i sig från buffén jag tog inte mycket men några glas vin gjorde nog susen på ev bakterier..



Känns ju så konstigt att vara där men inte höra dit ... fast ändå höra dig. Ja du förstår nog vad jag menar.



Om man får som jag vill så är vi där till hösten igen. Trivdes ypperligt i vårt team och är säker på att vi skulle kunna göra vardagen lättare för stora teamet också.



Kramisar Åsa ;)

2009-06-10 @ 12:01:44
AnnaH

Nice! Snart är ni tillbaka, detta är bara en mardröm som snart kommer att upphöra, sitter så himla illa till nu och vart tog teamkänslan vägen???

Det är inte kul nu.

Sköt om er flickor.

Kram AnnaH

2009-06-11 @ 11:19:09
URL: http://www.ahenriksen.blogspot.com/
Zanie

Tråkigt att alla blev sjuka.. hoppas på en snar dejt med er härliga brudar!

Saknar min plats faktiskt.

Jävligt bra team var vi!

KRAM!!!

2009-06-11 @ 13:07:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0