Hejj och hååå!!

Nu är flytten klar. Allt blev städat och klart igår så idag har ja tränat och njutit av mina vänners sällskap på vår baksida i solen. Mycke trevligt. Så imorn ska hyresvärden komma och se så allt är OK och så får ja lämna över nycklarna till de nästkommande. Lite sorgligt men de var som sagt lika bra...De ska ju bli sjukt varmt imorn och självklart ska han välja en tid mitt i soltimmarna...13.30...!!! morr..=)

Dagarna som har varit har verkligen varit super och jag har njutit fullt ut. Även fast de då och då kan komma lite hjärnspöken men ja försöker hålla de borta till den del det går.

Imorn ska jag även hälsa på min lilla flickkusin Amanda som är nyfödd, ska bli kul och se henne! Säkerligen en supersöt tjej!

Vaaad ska jag göra av kvällen då? redan uttråkad fast de finns saker att ta itu med..sen suger de att jag antagligen inte får sovsällskap inatt=/ blö blö..
men nu ropar mami att ja måste flytta på lite grejer sen får ja väl träna igen lr nåt för att sysselsätta mig..
=)

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0