Trötter...

Igår va kuuul... blev ett gympa pass efter jobbet med min käre kollega och hade sjukt kul. Första gången ja våga mig på ett sånt pass men de va verkligen kul... Har sån sjuklig träningsvärk i vaderna idag bara haha känns som de sitter löst när ja går för ja e så öm =P..
Åkte hem o duscha och styrde upp mig själv för att sen bli hämtad av linn o ta sig till förfesten hos de innan de blev MP????!!! va hände vi skulle till stan?? haha hur som haver hade vi kul men blev bara en kort visit där tills ja o Mallan satt i en taxi till stan för o hooka några andra :) Kvällen sluta i mycke skratt men man har ju mått som man förtjänar idag = Tokig huvudvärk och illamående...

Städa lägenheten när ja kom hem duktig som ja kände mig för de va en del damm här o var...sitter nu här o ska väl börja fixa mig innan ja ska mot stan till min kollega för o käka o bara ta de luuugnt... Ska bli trevligt....

Lite bilder kanske?...Från igår och en på min snuttis när ja va barnvakt :)

   
   
 

Nu ska ja styra mig själv....

Adios//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0