nyfärgad...

Jag har idag roat mig med att färga håret eftersom ja ska klippa mig på onsdag så vill ja inte återigen sitta i frisörstolen och se en ful utväxt hahaha...eftersom man e mörkhårig syns de inte alltid lika tydligt men just dääär i den stolen LYSER det haha =).. Sen va även min käre vän Em här på besök över några koppar te och tjejsnack vilket var najs då man legat i karantän ett par dagar iaf =(...

Efter de har ja inte gjort mkt mer än att kolla på tv och Hosta =(.
Blir nog en tidig kväll idag och sen ska ja försöka dejta min mor imorn hade ja tänkt. :o)...

Tror ja ska vara lite vuxen nu och läsa lite? Hur låter de??=) I DON NOOO men får se.

GoKväll//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0