Afterwork

Kom nyss hem till de tomma efter en afterwork med tjejerna från jobbet för o fira av en kär kollega.Hade sjukt mys och supertrevligt. Nu blir de till att sova 2a natten i rad i den läskiga tystnanden av ljudet av kylen som burrar till ibland och grannar som stampar i golvet över...ingen att sova brevid som man är van vid, det suger. kom hem pucko.

de är nåt otroligt konstigt att vara ensam måste ja säga..beundrar de som har de till vardags, en sak kanske om man valt de själv då hade de säkerligen varit nåt jag uppskattat själv men nu är de långt ifrån att jag uppskattar det,

Ska försöka sova nu iaf efter en varm dusch.

Kram och godnat =)


//Zanie.....min egna Zanie.


Kommentarer
Anonym

adam singel, yes.

2009-01-30 @ 00:17:05
linn

ÖH! asså vafan e det för fel på folk!



jag säger det hesse, JAG HATAR NORGE!!

2009-02-01 @ 15:04:19
URL: http://linnhildingsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0