Tjollahopp!

Då va denna dag snart över... blev en tur till Danderyd med mami för att återlämna kryckorna.. satt säkert 15 min o vänta på min tur från att sen höra.. ah ja kan inte hitta dig här men ja tar hand om de...jäkla sepe receptionister asså...

Efter de blev de lite snabbisar in på butikerna runt om här.. fick en våg av mami som ja hela tiden vart emot förut men tänkte att de kan va bra o ha vad evt ja :) sen en väckarklocka för att inte heelt förlita sig på mobilen haha :)

Sen blev de en gardinkappa till sovrummet så de blir liite mysigare iaf..den passa fint där iaf =)..Sen lite andra bra o ha saker...Så nu ska ja sätta mig o slappa innan ja tar mig till duschen innan ja somnar. Redan trött.

Imorn blire jobb och träning..weooo..hoppas värken i vaderna e borta då haha!

Adios adios sålänge!

//ZANIE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0