Snurrigt värre...

Vakna med en lite LÄTT huvudvärk=/ måste varit alla Daquiris man drack igår...Goda var de...

Kvällen var loovely fram tills att man skulle åka hem då ja stod som en förvirrad höna o inte visste vilka som skulle med meeen tog mig i kragen och åkte hem själv istället vilket ja idag är rätt glad över för hade de blivit efterfest för min del hade ja nog inte suttit här nu=)

Ska snart bege mig för o fixa med naglarna som i nuläget ser förjäävliga ut men som snart e tip top igen =)...Efter de tar ja mig till mamma o pappa eftersom när ja väl landat här hemma sen kommer man ingenstans pga den härliga kommunaltrafik vi har...suck...
Men ska väl få nåt i magen innan ja börjar ta tag i mig själv...

//Meee,meee,meee....always me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0