Ja men då blev de så da...

Igår va en superlugn dag på jobbet men helt okej ändå...sen blev de jumpa med min käre kollega/vän för att sen ta en tur till kungshallarna och möta upp min kvällsdejt för lite sushi. De va inte den godaste men de gick ner...Blev en lugn kväll hemma sen med film o mys...

Ska snart möta Mami för att köra lite och förhoppningsvis hälsa på min moster om hon e på hemmaplan idag :o) Hon som känner sig stor som en luftballong som e redo att lyfta (Hon e gravid) haha =)

Vad kvällen blir av vet ja inte än men antagligen i bra sällskap...lugnt iaf eftersom de känns som man börjar bli lite små sjuk som ja inte har tid med:)
Måste fixa mig nu innan fina mamma kommer!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0