Godmorgon...=P

Har väl varit vaken i en timme nu men e lagom seg...tänkte ju gå upp tidigt o träna men ja antar att jag hade några timmars sömn att ta igen.

Igår va super trevligt.. mötte upp kollegan och vi börja me o gå o handla frukter till en fruktsallad... sen gick vi till de berömda cafét som ligger i närheten av vårat jobb och köpte med oss mat... Efter mycke god mat och mycke prat var de dax att röra sig hem till mamma o pappa..Guuu va de e vidrigt o ta sig hem när man själv e nykter och alla andra fulla och dräggiga. Usch de va ingen rolig upplevelse då de bara var massa mongon ute....

Idaaag ska mami o jag ta tag i att lämna tillbaka mina kryckor som ja skulle gjort för lääängesen och vi får see om de blir en utskällning lr 2 på sjukan haha..=)..

Nu ska ja göra mig iordning så so long!

//ZaniePanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0