Datanördar e vi allihopa!

Haha nu sitter jag vid min bärbara i köket och sara med sin framför mig med Emil i knät och kollar på bilar hahahah känner mig som en riktig datanörd.. måste se rätt kul ut om grannarna skulle se oss haha=)

Vi har spelat en hel del tv spel haha antar att vi e nere på barnnivån när de gäller sådana saker...=)

Varit vaken sen innan 9 och sovit skitdåligt för ja varit nå nojjig att han ska ramla ner från sängen vilket han lyckades med en gång men han vakna inte för de haha utan jag bar upp han i sängen igen bara =)

Får sällskap av Sara inatt o ikväll wohoo.. så slipper man va själv:):)

Men men nu ska ja surfa vidare...

Chaauu//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0