Bra start?

Då va de månda igeeeen...känns som de alltid är månda...?

Dagen bestod av jobb o jobb med träning efter på gymmet... riktigt najs..va så slut i benen efter så de skaka men kunde ta mig hela vägen hem för de...blev en uppiggande fruktsallad på hemmaplan i sällskap av malin som glider runt som ett trött ufo här haha men najs med kvinnligt sällskap iaf =)...blivit en del skratt åt fula skvaller blaskor och konstiga tv program... te drickande..ja ni vet tjejgrejer..;o)

Fick en trevlig överasskning i brevlådan idag... min efterlängtade gråa väska från www.nuknuk.se den e LOVELY...
blir fin fin nu till våren ;o)...

Igår va ja i kista med mami o brorsan för en shoppingtur/middagstur och biotur... hitta en kofta!!? som man inte redan har 10 av haha sen en PANDA pyjamas... hahaha va bara tvungen o ha den då den va täckt av pandor som ja älskar..den va väldigt söt på om man får säga så..

ska väl ta o lägga mig snart så ja inte försover mig imorn då de e möte 8aprick :)

Ha en nice kväll..

//Tjooooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0