Lekande katt..

Precis satt på kaffe som ja känner att ja behöver efter att ha tagit hostmedicin som man blir helt väck av.  Än sålänge har jag ingen feber och jag hoppas ja inte får de igen heller. Lyckas ja hålla mig borta från den tänker ja nog pallra mig till jobbet i helgen, envis som jag e.

Medan ja sitter här håller min knäppa katt på att hoppa upp o ner på mig då hon e väldigt sprallig idag, förstår inte riktigt varför men men härligt är det.

De ringde nån finsk dam på min telefon också som hade massa frågor om min lägenhet...Har sagt upp den så vem vet hon kanske e nästa person att hyra den...

Nu ska ja lägga mig o kolla på tv med en kopp kaffe, mums!

//Z


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0