Fake Smile...

Precis kommit hem till mamma o pappa efter att ha jobbat sen en sväng hos mig med för o hämta lite nödvändigheter.
Gick bra o jobba men just nu e ja vääldigt trött så ska lägga mig o läsa o förhoppningsvis sova en stund.

Mamma o pappa åkte till landet över dagen o lillebror o hans tjej e på picknick så just nu ekar de av ensamhet här hemma... men de e väl snart tillbaka hoppas jag!

Blir jobb imorn med, ja ska fan orka hela helgen annars blir jag besviken på mig själv!

Inatt har jag tänkt mycke..nästan lite för mycke på allt o ingenting men klart vissa saker klämmer mer än andra. Trotts morfinet från hosmedicinen så var de sömnproblem på hög nivå. så jävla värdelöst.
Kanske ska sluta sova på dagarna?
När man e dålig får man sova...

//Z


Kommentarer
Petra

Åh, sweetie. Vet ju inte riktigt vad som tynger dig, men hoppas du mår bättre snart på alla vis! Snart är det sommar och då är det ceasarsallad och vitt vin på 54:an som gäller! Hugs!

2009-04-10 @ 19:43:01
URL: http://singelandthecity.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0