Antebiotika..

Ligger i sängen hos mamma oh pappa efter att ha fått i mig lite mat. Varit en lång dag idag men fick iaf en tid på vårdcentralen så nu har ja fått lite hjälpmedel för att förhoppningsvis bli frisk. De är nog första gången som ja hade en sjukt bra läkare, hon lyssna på både de ena o andra som jag prata om, om livet alltså. Hon fråga om ja var stressad eller pressad och ja då brast det.

Efter kom mamma och hämta mig för att köra mig hem hit till dom för känner inte att ja vill ligga hemma själv då febern e så hög...sovit nästan hela dagen. Hoppas de lagt sig till imorn så ja kan få jobba i helgen, värdelöst o va hemma från jobbet...

Igår var jag och några kollegor på ett evenemang ett flygbolag annordnat på FACE sthlm på götgatan. De visa upp vårens sminktrender och vi fick ställa frågor. Självklart handla ja med mig lite fast ja egentligen inte behöver men alltid kul med nytt smink. Blev en mörk matt ögonskugga med en toppen pensel till och sen ett läppglans.
I goodiebagen vi fick var de även ännu ett läppglans till..=) muy trevligt!

Ska lägga mig o läsa min SOLO tidning mamma kom med.

//Z



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0