Söndag och sliten.

Jaop, helgen blev livligare än planerat kan man väl säga... i Fredags hamna vi spontant på PG Mannen och jag. Drack och chilla typ, skulle bli en kväll med ett gäng pirater men så blev de inte riktigt men ja hade trevligt och träffa lite folk man inte träffat på ett tag och sånt e alltid kul =)..

Lördan var lagom seg men blev en tidig uppgång och lite frukost för att sen ta en promenad innan ja hamna på mammas jobb för att ta en kaffe med gamla kollegor och låna deras solarium ett tag haha myycke skönt!!=) Efter de blev de en tripp till centrum för att möta bruden Em och fika och göra lite andra ärenden..Kom hem med alla matkassar/systemetkassar samt min shoppingkasse så va de tatueringstider här hemma så satt och var social med den gravida kvinnan =) Riktigt trevligt.
Sen hamna vi på en lite annorlunda inflyttningsfest som va lite hmm stel för mig i början då ja inte kände så många meen de lättade upp efter ett tag och blev väl ändå helt ok :)

Vakna kl 10 imorse av att papi ringer och talar om att hantverkaren(pappa själv) skulle komma om 30 min för o hjälpa oss med hyllor och internet :) haha vi va/är väl lagom sega kan man säga=)
men nu sitter han och fortsätter på en killes tatuering och sen blir de förhoppnignsvis middag hos mamma och pappa för oss båda :)

Men nu ska ja fixa med musiken på datan :)

Peace out.//Zaniepanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0