lördag och tatueringar..

Tjoo tjoo:)

Lördag och seg som en ko...Vakna med huvudvärk och somna om..skulle till mamis jobb o äta lunch me de men så blev de inte men vädret har ju inte varit nå kul ändå så inge väder man vill ut o gå i heller.
Blev till att va hemma o plocka...känns inte som man gör nå annat än att plocka hemma,förstår inte hur man lyckas stöka till de så mkt att man måste städa jämt.. eller så har man blivit perfektionist och vill att de ska vara städat och fint =)

Just nu sitter A och gör en fin tatuering på en tjej.. kommer bli nice när de e klart...vill också gadda mig nuu men får la vänta ett tag =)..
Hoppas alla får en livad lördag, hade jag orkat hade jag gjort nåt effektivt men piggheten är inte på min sida idag helt enkelt =)...

Have a nice saturday night!!

//One Love..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0