Japanjacka!

Goddag!..
Nuu har jag fått mig själv iordninggjord och hemmet... städat som en tok för att få de att se lite bättre ut o nu känner ja mig nöjd=)...A e på väg hem men skickade honom till att inhandla lite mat och diverse saker =)

Jag är på jakt efter en jacka som är så svår att finna.
Sett 2 st ha de sen resterande på nätet men fiina är de...bara att jag kan inte hitta de=/
Nån som vet vart man får tag på dessa silkesjackor med japanmotiv på ryggen???

Otroligt snygga :)

Men nu ska jag fortsätta med min musik här...

Later all yaaaa!


Kommentarer
Liza

Testa Monroe i Sturegallerian. Dom hade liknade silkes jackor förut. Kanske till och med det motivet..om jag inte minns heeelt fel.

=P

Puss /L, en av de fantastiska ;)

2008-09-21 @ 21:16:33
Anonym

Tackar för tipset!!

ska ta en sväng förbi o se där sen då =)

Hugs//Zanie

2008-09-22 @ 21:10:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0