Jag e bäst!

Oh yes vissge du inte de?.. nu vet du iaf..

vilken jäkla helg de har varit men satans va kul jag haft. Behövde nog komma bort lite tror ja o slippa tänka på jobb utan bara få umgås me dessa sjukligt roliga personer..=) lite sömn och mycket skratt.

Så ska ja försöka göra även på hemmplan...fast mycket sömn och mycket skratt. Vara bäst helt enkelt =) muaha...

va en rätt sliten dag på jobbet men nu e den över och jag sitter hemma själv och poppar musik. väntar in att A ska höra av sig så vi kan gå o äta snart!! =)...

kom på när ja slängde in min tvätt från resan att jag faktiskt glömt 2 klänningar i garderoben där =/ en av de var en jag gillade väldigt mycket så de var lite tråkigt=(.... de var lite mongo av mig måste jag erkänna haha.

Väl där nere åkte vi båt spela strandvolleyboll och åt och drack gott. Konstigt nog var jag inte alls lika bakis som ja vanligtvis brukar bli med tanke på att ja dricker så sällan men måste väl tacka vattnet jag drack under kvällarnas gång =).

Skönt  var de o komma hem o få pussa lite på mannen! saknat o sova utan honom så inatt sov jag bättre än förr.

Jag tar mig uppåt!!..

men ska fortsätta poppa ..

PUSS//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0