Jag är bääst!

Tjoho!!
blir ett snabbt inlägg innan jag rör mig till en gammal kollega för att vina och umgås lite=) allt är nedpackat och jag är klar så inväntar bussen nu bara =)...Gör sällskap med moniaaa dit haha lovely lovely!
Tror de blir en trevlig kväll vilket de brukar sluta med när man umgås med dessa tjejer!
igår blev en hemmadag både från jobb och uteliv...krashat min rygg lite kan man väl säga, sitter fel när jag sitter vid datan så får som strålningar i ryggen=( Då är de bra att ha en pojkvän som masserar en!:)

Mina 2 klänningar e påväg tillbaka till mig haha en kollega ringde till hotellet för att se om de hittat dessa 2 och yepp de hade de så borde väl komma nästa vecka kanske =) inte helt fel...=)...Börjar en utbildning via jobbet också i deras nya system som ska bli, kommer bli tuffa 3 veckor och väldigt intensiva men samtidigt väldigt kul skulle jag tro! =) Vi får se hur allting slutar men förhoppningsvis bra för alla ....

Men nu ska ja lägga ihop de sista sakerna och röra mig till bussen!

Puss och hej//Zanie är bäst...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0