Irriterande?

Ja som trodde ja skulle få äta sushi efter jobbet med mannen och gått o längtat efter de...tycker de e mys o gå o äta med honom men hur som helst när ja sagt hejdå till min kollega och ringer för att kolla hur långt mannen kommit om han var klar med sina ärenden eller inte men neee de va han inte utan då sitter han på en pizzeria med hans polare o så frågar ja har du ätit? Så får man svaret att de skaa äta... då bah VÅR SUSHI DÅ??...=( så nu tar han med mat o ja får äta själv...inget kul inget kul....ja som hade sett fram emot en sushi onsdag med honom=(...

men men 2 dagar till av kursen sen ere till att börja jobba igen o de ska bli niiiice....slippa sitta stilla så mkt man blir fan knäpp...

igår va mami över och hälsa på..myycket trevligt..prata strunt och fick en supernice kudde till min rygg som ja inte fick ha ifred dock men iaf den kommer bli bra till ryggen =)...hon fick även smaka på min lasagne ja styrt ihop och den blev godkänd =D...Får snart ta en middagskväll ute med henne och dricka lite vin sånt e alltid trevligt!...
men nu ska ja lata mig vid tv efter att ha slängt in tvätt i tvättmaskin och i torktummlaren..:=)

Hej håå//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0