Babysit!!

Lördag och jag är utvilad.
Hann med att ta en långpromenad idag med =)... duschat och lagat köttfärssås så jag slipper stå o laga de när min kusin snart kommer... ska vara barnvakt idag å min moster och hennes karl kan få en barnfri kväll och gå ut och äta.
Inget emot o ta hand om honom spec inte eftersom de gick så bra sist!...he´s a cutie!..

Tänkte passa på o skriva lite nu efetrsom de va ett tag sen man skrev nåt meddelande här..=)...

annars på dagarna håller ja på med utbildning på jobbet vilket e skit tufft spec nu när de e saker jag inte jobbat med tidigare meen de kommer gå galant i slutändan för ja ska fan lära mig de!! =)...
inte gjort så mkt annat faktiskt förutom att pyssla hemma och lite sånt för har varit elt slut om dagarna eftersom man sitter stilla och bara lyssnar och allt på engelska.... :o)...när kursen e över får ja ta o fira med nåt kul, försöka få en dejt med nån av tjejerna eller så om de är peppa...

men ska plocka undan lite nu innan lillkillen kommer...

have a nice day!!............

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0