Jag och den hemmagjorda drinken.

Kom hem för en stund sen efter att ha jobbat och ätit och fikat med en gammal kollega vilket var såååå najs!
Härlig brutta! Ta igen lite tid eftersom man inte ses varje dag längre...
 Men nu är ja ensam hemma då A är på andra äventyr så styrde en drink/grogg till mig själv... kändes som det var på tiden att göra en då det var ett tag sen om man får säga så haha låter sjukt men gott blev det...=)...

Denna vecka har varit kaos på jobbet mer lr mindre pga katastrofer som händer ute i världen, jag förstår folket men F**n vad vissa kan vara jobbiga haha men som sagt jag förstår de...
Sånt som inträffar och smällar man får ta.. förhoppningsvis har de löst sig till månda =)...

Imorn ska ja fiiinally fixa naglarna och ja hoppas hon har fått in den rosa fina färgen i gele nu annars ska ja nog köra på rasta naglar igen de va längesen. Sjukt najs ;)...

För tillfället sitter ja o lyssnar på massa muuusica!...Lovely...undrar hur högt man måste spela för att grannarna ska störas??...vet inte hur lyhört de e här. de visar sig.

Ska sjunga vidare nu....

Peeeejz....//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0