Ja ser de snöar...

Hej hej heeej :)

De snöar massvis utanför och de e väl underbart men hade inte haft nåt emot att ligga på stranden istället..

Hela den här helgen har ja i stort sett legat nerbäddad i soffan o snorat o tagit hand om mina ögon som runnit. Sjukling skulle jag vilja kalla mig och det är fett jobbigt.
Missade en av mina närmaste vänners firande som btw fyller idag..Grattiiis sweet sweet Linn =)..

Blir nog hemma imorn med då jag låter som en 3 åring när ja pratar vilket gör att det inte är så lockande att sitta och prata i telefon eller hålla huvudet högt...får ju sån huvudvärk av att andas bara...Tack och lov har jag haft sällskap av sambon hela helgen vilket har varit bra annars hade ja verkligen klättrat på väggarna.

Blev lite städning idag med vilket behövdes eftersom man inte orkat lyfta ett finger men jag fick ta den lugna delen med att torka av i köket..=)

Nu är maten klar och ska väl äta lite, hade tänkt uppdatera med lite bilder men får göra de senare idag kanske..=)

Ha en nice kväll i stormen nu!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0