varför inte?

För fem år sen:
Var jag 15, skulle fylla 16. Levde rövare och drack alkohol.

För tre år sen:
Gick jag i 2an på gymnasiet som innehöll massa skratt och bus!

För ett år sen:
Mådde jag inte på topp utan var nog ganska svag som person.

För tre månader sen:
Levde jag hos min pojkvän och njöt av dagarna, vilket ja gör nu med men skillnaden är att vi nu bor lite annorlundare.

Igår:
Var jag på min lillebrors elevkonsert med mannen!
Mami bokade resan till jul.

Idag:
Ska jag träffa Sara och äta middag.

Om ett år:
Förhoppningsvis ett nytt jobb och ny bostad tillsammans med min karl!


Tänkte att ja får väl också göra en såndär kul grej =)
/Zanie


Kommentarer
Sara

Blubbeliiblubbeeliiibluubb :)

2008-05-15 @ 11:53:42
URL: http://gomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0