vad är dealen?

Att ha 7-8 hårspännen på raken då man sätter upp luggen!!??  Ja jag vet då inte de men de ser ju grotekst och fånigt ut de räcker väl med 1 eller 2!??

Nu pratar jag inte hårnålar utan de lite större hårspännena..usch usch!!

Taskig ja känner mig nu men var bara tvungen!

Fjortisar e noooo nooo...
hade 2 stycken framför mig på tåget imorse och de trodde ju självklart de va sååå snyga fast ena tjejen satt med herpes o var orange i ansiktet..!!
De satt iaf seriöst och snackade skit om andras utseenden på tåget.. de var nästan så man hade lust och fråga om de hade kollat in sig själva nångång..att de orkar engagera sig så pass mkt på att trycka ner folks utseenden??..
Fyfan säger ja bara!

//En glad Zandra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0