Torsdag...

Snart fredag och då är det helg kan man ju tycka men ska ju jobba på lördag vilket gör att det inte riktigt blir "Helg" för min del men kommer va riktigt lugnt tror jag med tanke på att det bara är prov och inga andra uppg. att göra :) Lätt förtjänta pengar kan man väl säga..=)..

Igår städa ja rummet så de vart rent och snyggt sen var ja bara allmänt inne i musiken tills datan dog. Senare på kvällen mötte jag upp A vid stationen och gjorde sällskap med honom hem..

Idag blir de till att uträtta ärenden efter jobbet, skulle fixat naglarna men så blir inte fallet utan får bli nästa vecka..:) tänkte ringa och boka en klipptid idag också lagom tills jag ska börja det nya jobbet med =)

Sitter nu med dagens första nutrilett! sen min vattenflaska brevid... Hejj och hå!:) Antalet steg hittills ligger på 2406 :) och nu är ju klockan bara halv 9 så får se va den slutar på idag :)

Ha en trevlig daaag!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0