Sovande lördag!

Vaknade rätt tidigt eftersom de va en lugn kväll igår! Bestod av promenad med bus samt att vi var och åt liiite bättre mat än pizza iaf :) Sen blev det glass med banan som vi tänkt ha till nån film. Filmen vi kollade på var "Leo" Och den va bra måste ja säga!..

Idag hade ja först inga planer men så prata ja med Em och hon var sugen på att åka till nya shoppinplacet i Vällingby som kallas K:Fem så jag joinade henne dit! Var en sjukt mysig tur dit med henne med shopping och prat om både de ena och andra!  När vi va klara där mötte jag upp pojkvännen som hade vart på annat håll så gjorde sällskap hem hit.. Nu ligger han o sover pga extrem huvudvärk stackarn..=( Har inte hjärta att väcka honom heller även fast ja vill ha honom vaken!..

Men men mina inköp för idag blev ett torr schampo från Toni&Guy som ja tänkt testa =) Eftersom ja både tvättar/fönar/plattar varje dag så tänkte ja att de vore sjukt bra om detta funka så slipper ja slita så mkt på håret =)... En svart liten söt spetsklänning blev det med, säkert många som köpt sådana men tyckte den va söt!..(Gina tricot)
Blev ett par vita sneakers och ett par örhängen med. Sista inköpet var en super mysig kofta. 
Det var min dagens shopping men nu får de va slut på detta det håller inte att springa i affärer varje dag! =/

Nee nu ska jag kolla runt på lite lägenheter =)

Tjooo//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0