Snart helg...

en arbetsdag kvar bara sen är det helg! Sjukt nice ska de bli! Imorn kommer Mamma och pappa hem från värmen..och det ser jag ej fram emot för min pappa kommer va såååå jobbig och gå runt och skryta med hur brun han e!! Mongo säger jag bara!!=) hahaha...Här hemma har man ju inte direkt fått så mkt sol..

Vad dagen bjuder på imorn vet ja dock inte än, får se va man är kapabel till efter att ha jobbat men är det nåt jag ska göra så är det att träffa Sara och Malin...=) de var ett tag sen man såg de nu så det är på tiden :):) De blir iaf en rätt lugn kväll eftersom vi ska på visning på en lägenhet på lördag =)=)

Men men time to sleep!!

//Zaniepanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0