Skrivit kontrakt nu...

Jaaa då var de klart, efter midsommar nu börjar jag mitt nya jobb och imorn får min nuvarande chef in en uppsägelse ifrån moiii!!=D haha...

Pratade lite med den nya, skrev papper och sen blev det en tour runt på kontoret och hälsa på alla mina nya medarbetare..."Det här är Zandra hon ska bli våran Receptionist" Sa han till samtliga =) Alla hälsa mig mycket välkomna och en teamleader sa att de skulle ta väl hand om mig och att jag får fråga massa om det är något jag behöver hjälp med eller inte förstår. Kommer säkert bli så eftersom ja kommer till en helt annan bransch! Kul ska de bli. En av de som var med och intervjuade mig sa till och med "Nu är det bara lägenhet som fattas" och mycke riktigt stämmer det!=)

Nu sitter jag och väntar in Adam för att äta nåt ihop..=)
Miss hiiim...

Love //Zanie panie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0