Onsdag och konsert!

Trötter e jag idag! yes oh yes..
Idag ere elevkonsert på min lillebrors skola så jag och mannen ska dit och kolla på de. Brukar vara ganska bra drag där faktiskt och sen ere kul och se/höra lilleman spela! Sjukt duktig e han iaf, sist vi var där mamma pappa o jag satt både mamma o jag i tårar för de va så bra!..

Tjooo tjooo på Månda nu som kommer händer de grejer! Ja ska nämligen på arbetsintervju o de ska bli sjukt kul och spännande! Har 2 kollegor här brevid mig som ska få grilla mig med lite frågor och känna mig på pulsen! haha..förbereda sig lite lätt! =)

På freda åker mami och papi iväg med så då får vi huset för oss själva ett tag ska också bli mys!..Me  A och lilleman!...men men nu ska ja trixa lite med mitt CV hade ja tänkt =)

Tjooo//Zanie


Kommentarer
vonk

nej det är skit svårt asså.
den som vi var på var så jäävla fräsch och jag hoppas att vi får den men har en bad feeling att vi inte kommer att få den.. Men man kan ju hoppas iaf.

okej, hoppas att ni får någon av dom då :)

2008-05-14 @ 09:28:39
URL: http://vonk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0