Löördag!!

Happ då var man på jobbet IGEN! haha men vem tackar nej till extra pengar :):)

Igår iaf mötte jag upp Adam efter jobbet för att ta en sväng på stan.. Började med att de var han som shoppade loss först och jag började tappa humöret efter ett tag pga, trötthet och hunger sen var det ju bara allmänt mkt folk ute på stan igår vilket inte gjorde de bättre!! Men tillslut så fick han mig på bättre humör. Han hittade sjukt mkt snygga kläder och mina inköp blev en het het Marc Eckö väska och även en röd eckö t-shirt för slappa dagar :) Ni får la se sen =)

Efter vi irrat runt och tagit oss hem blev de till att kolla va ja skulle ha på mig inför kvällen då ja ska till blondoe och grilla!! Myyys mys, kommer bli riktigt kul!...  Somnade gott i hans närhet!! Vaknade riktigt glad idag faktiskt så känner mig pigg och fräsch!

Hoppas ni får en stekig dag!!
//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0