Lägenhetsvisning..

Blir de i helgen på lörda! Sen blir de en till på måndag... Vill verkligen bo i de området så ja hoppas alla som är före oss på tur blir sjuka eller nåt haha taskig som jag e!

Imorn ska jag skriva kontrakt på mitt nya jobb...Här går de undan! :):) Begärde o få lite komp på eftermiddagen för att vara där lite tidigare!..en månad kvar här med tjejerna då sen blir det nya äventyr! Har nog inte riktigt hajjat att ja ska sluta än..

Pratade med mamma o pappa imorse efter han ringt och berättat att jobbet var mitt  de satt och drack öl vid stranden i den stekande solen.. Neeeeeeej sluta tro att ja är avis hahahaha =P

Åter till arbete - Idag ska ja laga god mat till grabbarna hemma hade ja tänkt! Kan väl va liite snäll idag haha:)

//Zanie panieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0