Klockaa!!

Kul o se mamma o pappa igen iaf!!=) Nyss ätit och stirrat ut deras solbränna så ja ska lägga mig i solariet strax o sola lite innan ja ska färga håret hade ja tänkt =)

 Fick en superfin klocka!! Så nu har ja inte bara 1 klocka utan 2 feta som sitter perfekt på min handled=)
Bilder ser ni nedan=)

Min Gamla                                Min Nya!
 

Blir en hemmakväll idag vilket känns rätt skönt iaf mya med mamma o pappa o ta hand om mig själv kan man väl säga =) Då är jag förhoppningsvis pigg o fräsch imorn också =) hoho...

men nu ska ja ta en kopp kaffe innan ja börjar med diverse saker!=)
Trevlig Helg!!!
//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0