Jävla buller!!

De håller på o bygger i byggnaden brevid lr rättare sagt rivit allt o nu borrar de o har sig... eftersom jag sitter längst ner mot den byggnaden så guess what de e sån jäääkla liv här, trotts att ja sitter med headset på mig så har ja problem att höra kunderna! man får ju huvudvärk av detta!! Morr o morrr!! Vill hem!!

Min blondie ska sluta på jobbet... USCH vad de kommer bli boring! får mail terra henne när hon är på sitt nya arbete sen.. muahaha hon kommer aldrig undan från pokémon! ;o)

Happ 20 min tele till sen ett litet break!

//Zanieee


Kommentarer
Soulmate

Vi får försöka kramas du å jag då.. vi lipsillar emellan

2008-05-07 @ 17:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0